2016. március 11., péntek

Harminc

Egy kedves gyerekkori barátnőm kért meg, hogy segítsek neki megvalósítani a meglepetést, amit a barátja harmincadik szülinapjára talált ki.

Kitalált 30 ajándékot, és ezt egy kis kuponfüzetben szeretné átadni neki.

Az azonnal világossá vált számomra, hogy a kuponokat bélyegezni fogom, mert van egy klassz kuponbélyegzőm, ami épp megfelel erre a feladatra.
Csak abban nem voltam egészen biztos, hogy hogyan fűzzem össze a kuponokat.

Szilvi pár dolgot kikötött: legyen nagyon egyszerű, nagyon minimál, és pasis. Színben fekete, fehér és maximum sötétkék.
Aki ismer tudja, hogy ezek nem igazán az én stílusomba vágó elemek. :D

Végül TÉNYLEG nagyon minimálra vettem, kis tasakokat készítettem, amiket harmonika megoldással kötöttem össze. Készítettem egy átlátszó borítót neki, majd fekete bőrrel takartam el a gerincet.



Az elejére kivágtam egy 30-ast, és egy NőiCsizma csipivel díszítettem. Ennyi. Semmi több.




Mit gondoltok, mit mondott a barátnőm, mikor odaadtam neki?? Szép, de azért egy kis szivecske nem ártana bele....Nah, akkor ennyit a minimálról :D

Felhasználtam: alapkarton, Kaiserkraft Hello Today papírok, NőiCsizma chipboard, dekortapasz, átlátszó albumelőlap, bőr.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése