2016. március 14., hétfő

Happy Bday

Az ember a tizenéves rokonaival akkor tesz a legjobbat, ha nem strapálja magát egy-egy szülinapon, hanem megajándékozza őket egy kis pénzzel. 

De nekem az egyszerűen nem megy, hogy csak úgy odanyomjak egy öt- vagy tízezrest a kezükbe. Én szeretem megadni a módját, szeretem kifejezni valahogy, hogy sokat jelent nekem az Ünnepelt, és igenis törődöm vele. :) Ezért aztán a pénzt többnyire valamivel "kísérem", igyekszem ötletesen átadni. 

Most az unokahúgom lett 19 éves, úgyhogy a gyerkőceimmel képeslap helyett készítettünk neki egy minialbumkát. Egy-egy rajz, egy zsebes oldal (aa pénznek) és egy "azért szeretünk, mert..." oldal került bele. Mindössze 5 oldal, de csupa-csupa szeretet :)










Felhasználtam: Felicity Jane februári KIT, Maggie Holmes matricák, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése