2016. február 19., péntek

Go with the flow

Tavaly év elején elvarázsolt az art journalok (művésznaplók) világa, ezért belevágtam...a lelkesedésem tartott is vagy 4-5 oldal erejéig :D

De mostanában újra egyre kínzóbb lett a vágy, hogy elővegyem, és újra alkossak bele valamit, csak úgy, a magam örömére.

Az utóbbi időben nagyon tetszenek a fantázia arcok. Azt nem mondanám, hogy ez egy újdonság, már tavaly is csodáltam őket, de mostanában kedvenc alkotóim is előszeretettel csinálnak ilyesmit, és engem ez nagyon inspirál. Különösen Ashley Oliver munkái, ha szeretitek a művészi dolgokat és az elborult festegetést, akkor szeretettel ajánlom a videóit.

Szóval mostanában ez birizgálja a fantáziám, úgyhogy előkaptam a művésznaplóm, és született bele egy oldal, csak úgy.
Íme:








Az arccal nem vagyok megelégedve, de a többi voltaképpen tetszik...Azt hiszem mostanában főleg ilyesmi készül majd, szeretném tökéletesíteni, több féle technikát is kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése