2018. február 17., szombat

Follow your heart

A legutóbbi scraptáborban szereztem be ezt a csodálatosan szép papírkészletet, és mikor megláttam a Jot magazin februári moodboardját, azonnal tudtam, hogy ahhoz tökéletes lesz ez a készlet.



Akvarell papírra kezdtem dolgozni, akrilfestékkel készítettem el az alapot, amibe itt-ott arany csillámport szórtam, majd durva nagy fekete pacákat cseppentettem rá híg fekete festékkel jó magasról.
Utána kivágtam a papírból néhány gyönyörű motívumot, és jóóóóó sokáig tologattam őket ide-oda a papíromon. :D Mikor rátaláltam a fekete-fehér csíkos szalagra, csak akkor állt össze az oldal.





 




Az oldalammal nevezek a Jot magazin februári kihívására. 

2 megjegyzés:

  1. Such a delightful layout with a lovely vintage feel to it! Thank you for joining us in the challenge at Jot this month :-)

    VálaszTörlés
  2. What a gorgeous layout! So soft and pretty!

    VálaszTörlés