2016. július 13., szerda

A legcukibb mosoly

Ha lenne "A legcukibb mosoly"-ért járó Oscar díj, azt tuti az én Dorcikám kapná.
Ehhez nem is tudok többet hozzáfűzni. Nálam ő a legcukibb mosoly verseny győztese, és punktum. :)

Az oldalhoz se tudok túl sokat hozzátenni, azon kívül, hogy azután, hogy kb három perc alatt meg volt a kezdő ötlet a fotó szétdarabolásáról, és arróll, hogy megbontom a behelyezett papírokkal, cirka három órán át tologattam a cuccukat jobbról balra, és kb hatezerszer cseréltem ki a ksi virágos papírokat másmilyenekre. :)
De megérte az a néhány órácska, nem? :D





3 megjegyzés:

  1. Fú, de szuper ez a kép elvágás. Liftelnem kell!

    VálaszTörlés
  2. Jé, Ti olvassátok a blogom? :D Még én se olvasom a sajátom ezért is csak most vettem észre, hogy írtatok :D
    Köszi Lányok :)

    VálaszTörlés